יום שישי, דצמבר 12

A Letter from London

שבת שלום, כחבר משק לשעבר שחי בלונדון אני ממשיך לעקוב מה שנעשה אצלכם. אני מודע לשנויים המהותיים ועוד ראיתי אותם לפני שנתיים. הייה לי קשה לעכל  כי חייתי מציאות אחרת. אני מקווה שאתם שלווים עם השנויים. אני גם  עוקב באופן  כללי מה שנעשה בארץ. אני מקבל שדורי הערוץ הישראלי בבית. מאוד מעניין התופעה של הרצוג ולבני. הלוואי היו כאלה פה. קשה להאמין או לסמוך בפוליטקאים. לדעתי הם כמו  זקיות. אתם יודעים שהחדשות פה לא אוהדי ישראל. הוגשו תלונה בקשר לחוסר האיזון בבּבּסי לגבי ישראל. נראה כעת 'שעושים כאילו. אני לא אבין את הבריטים יכולים לפוצץ להם את  לונדון, לערוף לחייל את הראש ועוד
 פעולות איבה.  אני מבחינת פוליטית נמצא בנשיה. בעצם שנינו לוסי ואני . אני לא סובל את ההשמרנים. קמרון שקרן אמר לדוגמה שלא יגע בשרות הבריאות הלאומית. הם עשו בדיוק ההיפך בשם הרווח והיעילות. הם גורמים להרס. אני יודע ששרות הבריאות בארץ במצב קריסה. מיליבּנד אנחנו לא סובלים. היו שמועות שינסו להעיף אותו אבל אמת היא 'שלא היו להם ביצים'. יכול להיות שתשאלו האם ש לי עודף זמן לכבתוב זה קרה לא בשטחי הירקות אלה בחניה שׁל סופרמרקט גרמני. 'לך תבין את העולם'. אני כמעט הבראתי. תוב לכם מכתבים? ביום שני מתחת שריר וגיד לא עכשיו אני פונה אל מי שיש לו חשק לכתוב מאמר בעברית, אתרגם, או עוד יותר טוב באנגלית עבור  הבּלוג שלי על כל נושא.  כולל חקלאות. אמנם כעורך אבדוק התאמה. אני מאחל לכם חנוכה שמח.
 articles to: arikhamatmid@outlook.com   and to see the blog: http://treesrockandwater.blogspot.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה